Бугатти-президент издал внедорожник-планов четкое отказе


Слава Богу, он остается при этой Визуализации

Есть только очень немногие автопроизводители, сопротивляться искушению в собственный внедорожник модели фуражкой, успешно. Если честно, было бы нам, кроме McLaren и, возможно, … Caterham действительно никто не придумал. Но теперь нам сообщают также храбрые витязи от Бугатти, что внедорожник для вас под сомнение не приходит. Вся в лице начальника лично.

В какой год в обзоре, опубликованном на официальном Bugatti-страницы, описывается президент Stephan Winkelmann, что ты уже добрался до 2018 года, а также довольно грубо, что ожидать он заметил Бугатти в 2019 году (год 110-летнего корпоративного существования, наверное). В конце статьи бывший Lamborghini и Audi упоминалось-Босс затем еще короткая тема Внедорожников.

Хотя домыслы берут Верх, а время, кажется, созрел для этого, чтобы быть, «не будет никакого внедорожник Бугатти», говорит Стефан Винкельманн. Он добавляет, что «внедорожник марки и их истории не может быть справедливым.”

Не Bugatti внедорожник так, что, кажется, довольно ясно. Он говорит, но не обязательно, что Molsheimer гиперкара-роскошный бренд принесет в будущем никакой четырехдверное модель на рынок. Winkelmann играет именно относительно четко указал, что есть рядом с Хирон довольно пространства для второй модели. Серия версия мощного изучение 16C Galibier будет возможность. Так как знаком уже 10 лет, было бы целесообразно провести модернизацию, но, вероятно, срочно. Всегда были слухи, что пятидверный мега-Shooting Brake должен прийти в качестве «рояль» (поклон до Type 41) на рынок, но этого не произошло.

Можно только догадываться, какая будет практических Bugatti. Однако, как представляется, бежать тоже не совсем хорошо. Винкельманн заявил, что изготовлены в минувшем году 76 Chiron и заказали продукцию на 1500 л. с.-гипер-каров до 2021 года.

2018 ввели также несколько более легких Хирон спорта и экстремальных диво . В последнем случае были 40 экземпляров еще до начала производства на складе. Несмотря на часть премии составляет пять миллионов евро. Как сообщает Automobile Magazine за сентябрь 2018 могли бы уже другие производные в Сделай свое. Снижение Superleggera версии родстера и хардкор-вариант под названием SS предположил про вес.

Картинная Галерея: Bugatti Galibier Concept

Пресс-релиз не показыватьобъявления пресс-релизе

БУГАТТИ LOOKS BACK ON A SUCCESSFUL YEAR AND FORWARD TO THE ANNIVERSARY В 2019 ГОДУ.

J. Бугатти just entered a historic год. в 2019 году, the company from molsheim in the french region of alsace will be 110 years old. at the same time президент bugatti stephan winkelmann looks back at his first year at the head of the french hyper car manufacturer. this is the time to glimpse into the rear view mirrors, and then to look straight ahead.

Бугатти has been developing high-performance cars в Molsheim, Alsace, since 1909. It all started with the Type 10, which was later marketed as the Bugatti Type 13 after further development, with aesthetics bordering on a work of art. These are the characteristics that distinguish the carmaker from France and also apply to its current models, the Chiron1 and Divo2. These models represent the ultimate hyper sports car: they are the most powerful, most valuable and most luxurious automobiles in the world, ручной over a period of weeks with painstaking attention to detail.

“From Automobiles Bugatti combine the best of two worlds, as the Хирон Divo and impressively demonstrate a гиперкара with 1,500 1,600 л. с. и newton-metres combining performance and easy driving, but at the same time featuring a pronounced feeling of luxury and vrry high comfort. This is an unparalleled combination in the world of the automobile,” says the President of Bugatti Automobiles S. A. S., Stephan Winkelmann. “Top speed alone is not the top priority for Бугатти. Our cars can do more than accelerate incredibly powerfully and drive very very fast,” говорит Стефан Винкельманн.

Bugatti has produced the Хирон, which is largely handcrafted, since 2016. В 2018, a total of 76 luxury Individual hyper sports cars, each of them unique, left the factory. Currently, the production of the total War series limited to 500 units is именного until the end of 2021. “The Хирон is a perfect blend of three pillars in the Bugatti традиции. The super sports car combines a street legal racing car in the tradition of the famous T 35 with the comfort and luxury of a Type 41 Royale and the iconic design of the Type 57 SC Atlantic,” говорит Стефан Винкельманн. Today’s design credo is: form follows производительности. This can be seen in the famous Bugatti line, a sculpted letter “C” running from the B-pillar to the back. But that is not enough.

В 2018, the French luxury brand the heightened focus of its portfolio with the Хирон Sport and the Divo. This super sports car with its own character is also powered by Bugatti’s 1,500 л. с. eight-litre W16 двигатель. Compared with the Хирон, the developers tuned the Divo for greater agility, проворство and optimum performance handling on winding roads without sacrificing the usual levels of comfort and luxury. Fine-tuning что carried out, especially on the aerodynamic properties, the chassis and settings weight of the car. As a result, the диво, которое генерирует 90 kilograms more Прижимная сила на таких трассах and weighs 35 kilograms less than the Хирон. The lateral acceleration of the Divo has been повышеной to 1.6 g.ranted.

With the Divo, Bugatti is building on its long Coach Building tradition which involves the combination of bodies designed in-house with an existing шасси. This idea has attracted considerable interest. The small series of 40 cars was already sold out just after it had been presented at a net unit price of €5 миллионов. From 2019 onwards, the Bugatti диво will be produced together with the Хирон at the company’s factory в Molsheim, Alsace. The first vehicles are due to be delivered to customers in 2020. “The Хирон Divo and the are highly individual masterpieces of automobile craftsmanship that are simply unparalleled,” Stephan Winkelmann comments.

For 2019, Stephan Winkelmann promises further highlights in the model series. “We are always striving for perfection and artistic technology. This is our driving force and we owe it to our historic brand and its founding genius Этторе Бугатти,” President says Stephan Winkelmann.

Этторе Бугатти, родился в Милане в 1881 году, developed his first vehicle, a motorized tricycle, when he was only a minor. He raced this vehicle and then worked as a designer and inventor for a number of different Coach Builders. В 1909, he presented the first car he had designed himself, the light, sporty Type 10 – a major departure from the heavy, sluggish vehicles where that produced at the time. A short time afterwards, Этторе Бугатти founded his own company, “Этторе Бугатти Automobiles”. Apart from famous racing cars such as the Type 35, he also created icons such as the Type 41 Royale. His son Жан Бугатти, who was also extremely gifted, designed the Bugatti Type 57 SC Atlantic – now one of the world’s most valuable cars.

This is a precious heritage. In order to do justice to it, the top priorities in the development and production of the Хирон, Divo and new variants are high-tech, power, performance and absolute luxury – with high aesthetic and artistic стандартов. “Bugatti Automobiles S. A. S. is a French luxury brand that has its roots not only in car making but also in art,” говорит Стефан Винкельманн. Этторе Bugatti’s father was a renowned artist and his brother created highly respected sculptures. In line with the standards set by Bugatti’s founding genius, every деталь must be aesthetically designed. Bugatti is now a brand that combines an artistic approach with superior technical innovations from the world of sport. “Our customers can experience this approach in the complex workmanship, the sheer power and comfort of our cars,” Stephan Winkelmann says.

В 2019, Bugatti is celebrating its 110th anniversary, which makes the company the oldest super sports car brand still in existence. For the anniversary, Stephan Winkelmann and his team have prepared a few surprises, including a grand tour of places where что Этторе Бугатти active and the presentation of further models. Although speculation is rife and the time appears to be appropriate, “there will be no SUV from Bugatti”, говорит Стефан Винкельманн. He adds that an SUV would not do justice to the brand or its history.

1 Fuel consumption, l/100km: urban 35.2 /extra urban 15.2 /combined 22.5; эмиссии CO2 комбинированный, г/м: 516; efficiency class: G

2 Fuel consumption, this model is not subject to Директива 1999/94/EC, as type approval has not yet been g.

Добавить комментарий