Ford Mustang 2.3 L High Performance Package поставляется с 330 л. с.


Новый супер-EcoBoost Mustang получит Focus RS двигатель и другие обновления

Ford Performance создала новый пони в конюшне, но, вероятно, это не обязательно то, что вы ожидали. Двигатель V8? Нет! ST или RS логотип? Нет! И, хотя Ford признает, что форсированным 2,3-литровым EcoBoost довольно близкие родственники, чтобы в совокупности Focus RS . Четыре zylindriger High-PerformanceMustang так, на имя … Mustang 2,3 L High Performance Package слышит. Хм … с точки зрения маркетинга конечно не рычи года, но Эй, в конце концов, есть некоторые интересные таблички на крыльях.

И: механических оптимизаций в этой новой начального уровня производительности Mustang не звучат курсирует тоже так. В первую очередь это вызвано, конечно, на 330 л. с. версия 2,3-литровый EcoBoost четыре цилиндра. Мы помним: с Момента рестайлинга в прошлом году 2,3 он оказывает нашей стране еще только 290 лошадиных сил. Команда разработчиков насадил для тестирования Фокуса-RS-двигатель в Mustang. Результат представляется неубедительным было, ибо впоследствии некоторые члены Mustang-команда вылетели в испанскую Валенсию (дома Ford-Performance-четыре цилиндра из Focus RS), чтобы убедить тамошний коллектив, построить специальный вариант для Mustang.

Изменения включают новый перформанс-головка цилиндра, большой двойной улиткой турбокомпрессора, заказной радиатор, а также на то настроенный двигатель управления. Кроме того, теперь существует активная выхлопная система с четырьмя выхлопными трубами и (надеюсь) улучшили звучание. Производительность находится не совсем на уровне Focus RS (350 л. с.), крутящий момент при можно находится с 475 нм, однако несколько нм выше. Кроме того, 90 процентов крутящего момента должны прилегать теперь между 2500 и 5300 об/мин. Расширение кривой крутящего момента на 40%. Ford оценивает одна 0-60 миль / ч (0-96 км/ч) за 4,5 секунды, что примерно равно улучшение на полсекунды по сравнению с Standrad-модель. Короче за пары здесь также должно помочь.

При Powerplus улучшения на этом мустанге но не прекращают. Сторонники Mustang-четыре цилиндра неоднократно подчеркивают его преимущества в плане распределения веса и управляемости. Точка на Форд теперь еще больше шлифует. LG обновления и больший тормоз придут от восьми CDI Mustang GT. Это включает в себя блокировку заднего моста также. Благодаря коченея подкос концы спереди синий овал обещает большую точность рулевого управления. Стабилизаторы диаметром 32 мм спереди и 24 мм сзади должны обеспечивать менее Wankneigung. Кроме того, существует спортивный для калибровки рулевое управление, тормоза и система контроля устойчивости.

Визуально 2.3 L High Performance Package эксклюзивный набор 19-дюймовый, упомянутые значки выгоды зеркалами на крыльях, полосы на капоте и серые страницы. Решетки, новый передний сплиттер и различные дополнительные спойлер окрашены в Черный.

Ford видит новый путь в мир производительности мустанги в качестве автомобиля «на захватывающие горные и прибрежные улицы и даже на самых точных автокроссу курсов домой». Новый Mustang 2.3 L High Performance Package будет предлагаться с осени 2019 в купе и кабриолет формы как 6-ступенчатой ручной переключатель или с 10-ступенчатой автоматической коробкой. В Германию он не приходит, однако, стенд сейчас. Цены для США не объявила Форд до сих пор.

Картинная Галерея: Ford Mustang (2020) 2.3 L High Performance Package

Пресс-релиз не показыватьобъявления пресс-релизе

Powered by Ford Performance: New High Performance Package for 2020 Mustang Delivers 330 Horsepower and GT оборудование

 

  • 2.3 L High Performance Package provides entry-level Mustang the first buyers EcoBoost® engine powered by Ford Performance to deliver a projected 330 horsepower and 350 фунтов.-ft. of torque – the most powerful four-cylinder sports car offered by an American automaker
  • Poised to attack at автокроссу, 2.3 L High Performance Package adds brakes and Mustang GT Mustang GT Performance Package aerodynamics and suspension components to make it the highest-performing production four-cylinder Mustang ever

 

  • Initially a passion project that began with a Focus RS engine swap, the High Performance Package became a green-lit production program to strengthen Mustang’s начального уровня offering performance in under 10 months – just in time for Mustang’s 55th anniversary

 

 

ДИРБОРН, Mich., 15 апреля 2019 года – Strengthening Форда performance reach for 2020 and just in time for the pony car’s 55th anniversary, the new 2.3 L High Performance Package for the entry-level Mustang EcoBoost® creates the most powerful four-cylinder sports car offered by an American automaker. This is the result of a unique EcoBoost engine powered by Ford Performance and upgraded handling components from the Mustang GT Performance Package.

“The Ford Performance Focus RS 2.3-liter engine is a high-revving marvel, and anyone who’s driven this EcoBoost engine instantly loves how quickly it responds and delivers power,” said Карл Видманн, Mustang главный инженер. “When our team got the chance to try this specially built engine in a Mustang, we immediately agreed, ‘We have to do this.’”

Reminiscent of development of the original Mustang в 1964, the car began as a five-person skunkworks project in the Ford Performance garage. Following an experiment with a Focus RS engine swap, the Mustang команда заемных ford’s quickening product development times to accelerate and complete the design to approval process for the 2.3 L High Performance Package in under 10 months.

Available on the entry-level Mustang EcoBoost fastback coupe or convertible models this fall, the Mustang EcoBoost package developed что to feel at home on both захватывающие mountain and coastal roads and even on the most precise автокроссу courses thanks to its Mustang GT brakes, performance tires, and chassis aerodynamics and hardware from the Mustang GT Performance Package.

Most powerful EcoBoost движок yet in a Mustang

To make their a project reality, members of the Mustang команда traveled to Valencia, Spain, home of the Ford Performance tuned 2.3-liter engine, убедить to plant management to build a new variant of the turbocharged four-cylinder specifically for Mustang. Then, with the Ford Performance engine designed as a starting point, they tuned the EcoBoost to more broadly and responsively deliver a projected 330 horsepower and 350 фунтов.-ft. of torque achieved with premium fuel (per the standard SAE J1349).

Having secured production of the Die-cast alloy block and high-performance cylinder head, the engineering team a specified 5 percent larger 63 mm twin-scroll turbo compressor and a larger радиатор, then the calibrated engine to run both Форда 10-speed Select Shift® automatic and 6-speed Getrag manual transmission.

The 2020 Mustang 2.3 L High Performance Package is designed to run 0-60 in the mid-four-second range on premium fuel, with top speed increasing to 155 миль в час, a 10 mph gain over the 2019 EcoBoost Performance Package and 34 миль / час faster than the base Mustang EcoBoost.

“It’s not just the horsepower gains over the standard 2.3-литровый EcoBoost, it’s the broader torque curve that delivers 90 percent of peak torque between and 2,500 5,300 оборотов в минуту, which is 40 percent wider than the base EcoBoost engine,” said Видманн. “Плюс, horsepower holds stronger up to the 6,500 rpm redline – enabling more usable power and torque for enthusiasts and Auto weekend crossers to enjoy.”

Helping to deliver 143 horsepower per л, 2.3 L the new High Performance Package includes a fully active Dual-tip exhaust system with a signature tuned звук.

Packed with энтузиаст оборудования

The new 2020 2.3 L High Performance Package feels sharp and nimble, with an aggressive road-holding stance, near-balanced 53/47 weight distribution and fully independent suspension, плюс chassis and aerodynamic upgrades from the Mustang GT and its Performance Package.

For greater steering precision, the team added an alloy strut tower brace to stiffen the chassis at the front. To improve stopping power and fade resistance, the 2.3 L High Performance Package adds larger four-piston fixed calipers with 13.9-дюйм фронт rotors from Mustang GT. It features a 32-mm solid sway bar up front and a tubular 24 mm bar at the rear.

New performance calibration tuning is applied to the electronic-controlled power steering, antilock braking, stability control and five driver selectable drive modes. For improved поворотах, a 3.55:1 limited-slip rear axle is included, plus package specific 19×9-inch machined face aluminum wheels and 255/40R summer tires.

For an aggressive look, the new EcoBoost 2.3 L High Performance Package includes a large black front splitter and belly pan, плюс brake cooling ramps from the Mustang GT Performance Package add – ons that also work to reduce front-end lift and improve brake cooling. A blacked-out grille with offset Mustang tri-bar эмблема пони, 2.3 L High Performance Package side badges and magnetic gray side mirrors and raised blade задний спойлер add to look the performance, while a unique metallic gray stripe crosses the hood.

На движок-spun aluminum instrument panel with oil pressure and turbo boost gauges, plus a serialized dash налета the interior highlight.

 

Новый EcoBoost Handling Package

Increasing lateral acceleration grip and stopping power, the available EcoBoost Handling Package includes semi-metallic Brake, specially calibrated MagneRide® dampers and a TORSEN® 3.55:1 limited-slip rear axle. Против 19×9.5-inch premium painted aluminum wheels with 265/40R Pirelli P Zero Corsa4 summer tires provide traction, while a 24 mm solid rear sway bar, up from 21.7 mm, improves баланс управляемости.

The new EcoBoost Handling Package is available exclusively on the 2020 Mustang EcoBoost fastback coupe with the 2.3 L High Performance Package with either 6-speed manual or 10-speed automatic transmission.

 

Новый smart technology, and more colors for 2020

Ford Pass Connect, now standard on Mustang for 2020, allows owners to interact with their vehicles via a smartphone. Using Ford Pass Connect’s phone application, owners can locate their parked car, lock and unlock it, and check vehicle состояние, such as fuel, oil levels and maintenance alerts. For automatic transmission-equipped Mustang models, the system has a remote start функция. The availability of these features varies by market.

Available SYNC® with 3 AppLink adds enhanced voice recognition communications, 911 Assist and two smart-charging USB порты.

Four new colors for Mustang 2020 include Grabber Lime, Iconic Silver, Red Hot Metallic Tinted Clearcoat и Оранжевый Твистер. Новый 17-дюймовый sparkle silver painted aluminum wheels now come standard on the base 2020 Mustang EcoBoost.

The 2020 Ford Mustang 2.3 L with High Performance Package arrives at dealerships this fall.

Добавить комментарий